העגלה ריקה

מועדון המתנות של מתקיני מיזוג האוויר

איך זה עובד?

הורדת האפליקציה

מתקינים את אפליקציית תדיראן פורס

הפעלת אחריות והשתתפות בהדרכות

מפעילים אחריות ללקוחות ומשתתפים בהדרכות

צבירת נקודות

צוברים נקודות על כל פעולה

מימוש בחנות

מממשים את הנקודות און ליין בחנות

מגוון מתנות שוות לבחירה

סמארטפונים

ועוד המון מתנות שוות שמחכות לכם בחנות!

שאלות ותשובות

איך מצטרפים לתכנית ההטבות TADIRAN EXTRA?
בקלות! ההצטרפות לתכנית מתבצעת בהרשמה מהירה או השלמת פרטים באפליקציית Tadiran Force
איך צוברים נקודות בתכנית ההטבות TADIRAN EXTRA?
בכל הפעלת אחריות והשתתפות בהדרכה, המתקין יצבור נקודות בהתאם לטבלת הצבירה הנמצאת כאן:
  • לטבלת הצבירה
  • איך צוברים נקודות בהדרכות?
    כשמגיעים להדרכה, סורקים את קוד ה-QR במקום ומסמנים Check-in באפליקציית והנקודות יתעדכנו באופן אוטומטי באיזור האישי. TADIRAN FORCE
    איך הופכים נקודות להטבות?
    כדי לממש את הנקודות שצברתם, מתחברים לחשבון התכנית באפליקציית TADIRAN FORCE משם, נכנסים לחנות ההטבות ובוחרים את ההטבות שרוצים. מספר הנקודות הדרוש למימוש ההטבה יופחת באופן אוטומטי ברגע שתאושר ההטבה.
    האם יש תוקף לנקודות שצברתי?
    כן. כל הנקודות שתצבור עד 31/12/2025 תקפות למימוש עד 31/3/2026. תאריך התפוגה של הנקודות מופיע גם באיזור האישי באפליקציית TADIRAN FORCE.
    אפשר להעביר את הנקודות שצברתי לחשבון אחר?
    לא. הנקודות אישיות ורק בעל החשבון יכול להשתמש בהן.
    תוך כמה זמן יופיעו הנקודות שצברתי בחשבון שלי?
    הנקודות מתעדכנות בחשבון במהלך 24 שעות מרגע עדכון על צבירתן.
    השתתפתי בהדרכה / הפעלתי אחריות והנקודות לא הופיעו בחשבוני. מה עושים?
    במקרה כזה, כדאי לפנות לשירות הלקוחות שלנו עם כל הפרטים באמצעות אפליקציית תדיראן פורס.
    האם ניתן להחזיר מוצר או שובר שמומשו בחנות המתנות ולקבל את הנקודות בחזרה?
    ניתן לבטל כל עסקת רכישה בהתאם למדיניות הביטולים וההחזרות של מפעיל חנות ההטבות

    יצירת קשר

    ניתן לפנות אלינו דרך:

    טלפון
    1-700-700-946

    Whatsapp
    050-6686540

    להורדה:

    ייעוץבבחירתמזגן
    יועץ אנושי
    יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג