חיווי תקלות יחידה חיצונית Multi
תיאור תקלה |
חיווי תצוגה ביחידה החיצונית |
תצוגת מאדה |
הפשרה מצב 1 |
8 |
/ |
הפשרה מצב 2 |
0A |
/ |
יחידה עובדת בצורה תקינה |
ON |
/ |
תקלה ברגש קו נוזל |
ראה טבלה 2 |
B5 |
תקלה ברגש קו יניקה |
ראה טבלה 2 |
B7 |
במידה וכל היחידות הפנימיות מציגות F0 התקלה ביחדיה החיצונית – חוסר קרר או בעיית חשמל. אם מדובר ביחידה אחת – פנימית בודדת -נסתרת(השאר כן עובדות) – התקלה בתצוגה. |
F0 |
F0 |
רגש אוויר חוזר ביחידה הפנימית תקול (קצר / נתק) |
ראה טבלה 2 |
F1 |
רגש סוללה יחידה פנימית (קצר / נתק) |
ראה טבלה 2 |
F2 |
רגש אוויר חוזר ביחידה החיצונית תקול (קצר / נתק) |
F3 |
F3 |
רגש סוללה ביחידה החיצונית תקול (קצר / נתק) |
F4 |
F4 |
רגש דחיסה ביחידה החיצונית תקול (קצר / נתק) |
F5 |
F5 |
רוטינת החזרת שמן בקירור |
F7 |
/ |
הגנת לחץ גבוה |
E1 |
E1 |
הגנת קפיאה בקירור |
E2 |
E2 |
הגנת לחץ נמוך |
E3 |
E3 |
הגנת טמ"פ דחיסה גבוהה |
E4 |
E4 |
תקלת תקשורת |
ראה טבלה 2 |
E6 |
התנגשות מצבים קירור / חימום |
ראה טבלה 2 |
E7 |
הגנת זרם גבוה |
E8 |
E8 |
הגנת משאבת מים יחידות נסתרות |
E9 |
E9 |
הרצה ראשונית (מפעל) |
dd |
dd |
חזרה מ תקלת קרר |
Fo |
Fo |
איפוס כרטיס דרייבר |
P0 |
P0 |
הגנת זרם מדחס |
P5 |
P5 |
תקלת תקשורת בין כרטיס הדרייבר לפיקוד ביחידה החיצונית |
P6 |
P6 |
תקלת רגש טמ"פ צלעות קירור דרייבר |
P7 |
P7 |
תקלת טמ"פ צלעות קירור דרייבר |
P8 |
P8 |
הגנת קונטקטור ביחידה החיצונית |
P9 |
P9 |
תקלת רכיב מודד זרם ביחידה החיצונית |
Pc |
Pc |
הגנת חיבור חיישן |
Pd |
Pd |
הגנת זרם AC |
PA |
PA |
הגנת מתח נמוך |
PL |
PL |
הגנת מתח גבוה |
PH |
PH |
מתח זינה לא תקין |
PP |
PP |
רוטינת החזרת שמן בחימום ובהפשרה |
H1 |
|
הפשרה מאולצת |
H1 |
H1 |
הגנת טמ"פ מדחס גבוהה |
H3 |
H3 |
הגנת דרייבר מדחס |
H5 |
H5 |
הגנת קבלי הספק |
Hc |
Hc |
/ |
L9 |
L9 |
כשל בהתנעה |
Lc |
Lc |
חוסר פאזה |
Ld |
Ld |
תקלה בש"ס התפשטות או בתקשורת בין הש"ס לפיקוד |
dn |
dn |