העגלה ריקה

אחריות, שירות וראש שקט

04/02/2019 דקה אחת

אחרי שהמזגן הגיע הביתה ומיזוג האוויר התחיל לפעול, כדאי לקחת רגע ולקרוא את האותיות הקטנות בכתב האחריות, כדי לוודא שיש לכם גב מקצועי במקרים של תקלות בלתי צפויות.

מי אחראי, מה כוללת האחריות ולמה לשים לב?

היקף האחריות מתחלק לשניים:
אחריות על המזגן – על ידי המשווק או היצרן. מבטיחה תקינות של חלקי המזגן (מנוע, מאייד ועוד) ועבודתם התקינה. האחריות תקפה לרוב למשך שנה עד שלוש שנים עבור יחידות מיזוג בודדות, ולתקופות ארוכות יותר למערכות מיזוג מורכבות.
אחריות על ההתקנה – מתייחסת לאיכות ההתקנה ולתקלות שעלולות להיגרם בעקבותיה, כמו בריחת גז, נזילת מים, רעידות של התושבת בזמן העבודה, רעשים לא סבירים של יחידת המעבה החיצונית ועוד.

 

נקודות חשובות הקשורות לאחריות

ביטוח תיקונים – הרחבת האחריות או רכישת הארכה הן אפשרויות שראוי לשקול. לפני שתרכשו, חשוב שתקראו היטב את תנאי האחריות ובדקו את סוגי התקלות שהיא מכסה ואת חלקי המזגן שהיא כוללת.
התקנה לא מורשית – התקנה על ידי מתקין שאינו מורשה מבטלת את אחריות המשווק או היצרן ואינה מומלצת.

 

לחצו כאן להפעלת אחריות דיגיטלית בקליק!

קראת את הכתבה ויש לך שאלות נוספות? נשמח לסייע: קראת את הכתבה ויש לך שאלות נוספות? נשמח לסייע:

לפרקים נוספים במדריך

arrow left slider arrow right slider
ייעוץבבחירתמזגן
יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג