רלוונטי לדגמי Tadiran Inverter
מס' |
שם התקלה |
קוד השגיאה |
מצב המזגן |
סיבות אפשריות |
|||
1 |
לחץ מערכת גבוה |
E1 |
במהלך פעולות קירור, חימום ויבוש כל רכיבי המערכת נעצרים |
לחץ גבוה במערכת כתוצאה מסיבות הבאות: 1 עודף קרר; 2 מגע OVC בכרטיס הראשי אינו מחובר למתג הלחץ הגבוה ביחידה 3 חיווט מתג הלחץ הגבוה מחובר בצורה רופפת |
|||
2 |
הגנה מפני קפיאה |
E2 |
במהלך פעולות קירור וייבוש, מדחס מנוע היחידה החיצונית נעצר, מנוע היחידה הפנימית ממשיך להסתובב |
1 חזרת אוויר לקויה ביחידה הפנימית; 2 מהירות מנוע מאוורר היחידה הפנימית לא תקינה; 3 לכלוך במאדה |
|||
3 |
הגנת מדחס מפני לחץ נמוך |
E3 |
כל רכיבי היחידה נעצרים |
1 הכרטיס הראשי ולוח התצוגה אינם מחוברים בצורה תקינה 2 מגע LPP בכרטיס הראשי מחובר בצורה רופפת למתג הלחץ הנמוך ביחידה 3 חיווט מתג הלחץ הנמוך מחובר בצורה רופפת. מתג הלחץ הנמוך מקולקל או מחובר בצורה לקויה. 4 חוסר או דליפה של קרר |
|||
4 |
הגנת טמפרטורה גבוהה ביציאה מהמדחס |
E4 |
קירור וייבוש, המדחס ומנוע המאוורר של היחידה החיצונית נעצרים, מנוע מאוורר היחידה הפנימית פועל. חימום: כל הרכיבים נעצרים |
עיין בסעיף פתרון הבעיות (עומס יתר בהגנת האוויר היוצא) |
|||
5 |
הגנת עומס יתר זרם חילופין |
E5 |
קירור וייבוש, מדחס מנוע היחידה החיצונית נעצר, מנוע היחידה הפנימית ממשיך להסתובב, חימום: כל הרכיבים נעצרים |
1 זינת המתח אינה יציבה, שינויים קיצוניים מידי 2 זינת המתח נמוכה מידי, העומס גבוה מידי |
|||
6 |
תקשורת לקויה בין היחידה הפנימית לבין היחידה החיצונית |
E6 |
במהלך פעולת קירור, המדחס נעצר בעוד שמנוע המאוורר של היחידה הפנימית ממשיך לפעול. במהלך פעולת חימום, כל רכיבי היחידה מפסיקים לעבוד |
1 קו התקשורת מחובר בתצורה לקויה. מגע לקוי בכל אחד מהקווים עלול לגרום לתקלת תקשורת 2 אין התאמה בין הכרטיס הראשי לבין כרטיס התצוגה. התאמה לקויה בין הכרטיס הראשי לבין הכרטיס של התצוגה 3 חיבור חוט לקוי 4 הפיקוד מקולקל |
|||
7 |
רגש טמפרטורת הסביבה מנותק או מקוצר |
F1 |
קירור וייבוש: מנוע מאוורר היחידה הפנימית פועל, שאר הצרכנים נעצרים; חימום כלל היחידה מפסיק לפעול |
1 רגש טמפרטורת החדר אינו מחובר ללוח הפיקוד AP1 2 רגש טמפרטורת החדר מקולקל |
|||
8 |
מעגל הרגש של מאדה היחידה הפנימית מנותק או מקוצר |
F2 |
קירור וייבוש: מנוע מאוורר היחידה הפנימית פועל, שאר הצרכנים נעצרים; חימום כלל היחידה מפסיק לפעול |
1 רגש טמפרטורת הצינור אינו מחובר ללוח הפיקוד AP1 2 רגש טמפרטורת הצינור מקולקל |
|||
9 |
רגש טמפרטורה הסביבה החיצונית מנותק או מקוצר |
F3 |
קירור, ייבוש; המדחס נעצר, מנוע היחידה הפנימית ממשיך להסתובב. חימום: כל הרכיבים נעצרים |
רגש הטמפרטורה של היחידה החיצונית מחובר בצורה לקויה או מקולקל. בדוק את התנגדות הרגש. |
|||
10 |
רגש המעבה של היחידה החיצונית מנותק או מקוצר |
F4 |
קירור, ייבוש; המדחס נעצר, מנוע היחידה הפנימית ממשיך להסתובב. חימום: כל הרכיבים נעצרים |
רגש טמפרטורת הצינור של היחידה החיצונית מחובר בצורה לקויה או מקולקל. בדוק את התנגדות הרגש. |
|||
11 |
רגש האוויר היוצא מיחידה החיצונית מנותק או מקוצר |
F5 |
קירור וייבוש: שלוש דקות פעולה, לאחר מכן, המדחס נעצר, מנוע המאוורר של היחידה הפנימית ממשיך לפעול. חימום: שלוש דקות פעולה לאחר מכן, כל הרכיבים מפסיקים לפעול |
1 רגש טמפרטורת היציאה מחובר בצורה לקויה או מקולקל. בדוק את התנגדות הרגש. 2 ראש הרגש לא נמצא בתוך צינור הנחושת |
|||
12 |
הפשרה |
H1 |
במצב חימום, המדחס פועל, מנוע המאוורר של היחידה הפנימית והיחידה החיצונית נעצרים, משאבת החימום עוברת לקירור |
מצב תקין, לא מדובר בתקלה |
|||
13 |
הגנת מדחס מפני עומס יתר |
H3 |
קירור, ייבוש; המדחס נעצר, מנוע המאוורר של היחידה הפנימית ממשיך לפעול. חימום: כל הרכיבים נעצרים |
1 מגע OVC-COMP משוחרר הגנת זרם גבוה |
|||
14 |
הגנת יתרת זרם |
H4 |
כל הרכיבים מפסיקים לפעול |
טמפרטורת סביבה חריגה, סוללה סתומה, קצר אויר, תקלה במנוע מאוורר |
|||
15 |
הגנת מודול IPM |
H5 |
כל הרכיבים מפסיקים לפעול |
מודול IPM (שבכרטיס המעבה) תקול, מתחמם מדי, מגע חשמלי רופף, מתח נמוך, חסר חומר סיכה (סיליקג’ל), מדחס תקול (אספקת זרם מכרטיס למדחס לא טובה) |
|||
16 |
אין משוב ממנוע היחידה הפנימית |
H6 |
כל הרכיבים מפסיקים לפעול |
1 חיבור GPF לקוי 2 תקלה בכרטיס בקר AP1 של היחידה הפנימית 3 תקלה במנוע M1 של היחידה הפנימית |
מס' |
שם התקלה |
קוד השגיאה |
מצב המזגן |
סיבות אפשריות |
1 |
הגנת מדחס |
H7 |
כל הרכיבים מפסיקים לעבוד |
|
2 |
הגנת קופסת קבלים |
HC |
כל הרכיבים מפסיקים לעבוד |
1. שים לב למס' ההבהובים בכרטיס דרייבר מדחס (לד אדום , הבהוב 5 פעמים): – בהבהוב 8 או 11 פעמים בדוק חיבור חוטים בין קופסת קבלים לדרייבר של המדחס. – בהבהוב 9 פעמים בדוק תקינות מתח זינה. – כשהנורה הירוקה מהבהבת ו דיודה D101 (כרטיס דרייבר) מהבהבת 15 פעמים יש לבדוק: – כרטיס ראשי ביחידה החיצונית תקול – קצר בקופסת קבלים או בדרייבר מדחס |
3 |
הגנת פיקוד יחידה פנימית |
C5 |
כל הרכיבים מפסיקים לעבוד |
|
4 |
הגנה בפעולה ראשונה |
LC |
במהלך פעולת קירור וייבוש, המדחס יפסיק והמאוורר הפנימי יפעל; במהלך פעולת חימום, היחידה תפסיק את פעולתה. |
|
5 |
חוסר פאזה למדחס |
U1 |
במהלך פעולת קירור וייבוש, המדחס יפסיק והמאוורר הפנימי יפעל; במהלך פעולת חימום, היחידה תפסיק את פעולתה. |
|
6 |
תקלת פרמטרים |
EE |
במהלך פעולת קירור וייבוש, המדחס יפסיק והמאוורר הפנימי יפעל; במהלך פעולת חימום, היחידה תפסיק את פעולתה. |
|
7 |
הגנת דרייבר יחידה חיצונית |
P7 |
במהלך פעולת קירור וייבוש, המדחס יפסיק והמאוורר הפנימי יפעל; במהלך פעולת חימום, היחידה תפסיק את פעולתה. |
|
8 |
הגנת מתח DC לכרטיס |
U3 |
במהלך פעולת קירור וייבוש, המדחס יפסיק והמאוורר הפנימי יפעל; במהלך פעולת חימום, היחידה תפסיק את פעולתה. |
|
9 |
הגנת מדחס |
EU |
במהלך פעולה רגילה תדר המדחס נמוך ואינו עולה כפונקציה של דרישת תפוקה |
|
10 |
משאבת חום לא עובדת |
U7 |
במצב חימום משאבת החום אינה עובדת והיחידה מפסיקה לחמם |
|
11 |
תדר מדחס נמוך במצב של הגנת קפיאה ביחידה הפנימית |
FH |
במהלך פעולה רגילה בקירור תדר המדחס נמוך ואינו עולה כפונקציה של דרישת תפוקה |
|
12 |
תדר מדחס נמוך במצב של הגנת לחץ גבוה בחימום |
H0 |
במהלך פעולה רגילה בחימום תדר המדחס נמוך ואינו עולה כפונקציה של דרישת תפוקה |
|