תקנון הרחבת אחריות על מזגנים
תאריך עדכון אחרון 30.12.2024
תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ (להלן: "תדיראן" ו/או "החברה") מברכת אתכם על רכישת מזגן ממותג החברה ומאחלת לכם שימוש נעים וארוך שנים במזגן.
1. כללי
ㅤㅤ1.1. תקנון זה מפרט את התנאים וההסדרים החלים על מתן אחריות נוספת (כהגדרת מונח זה להלן) על מזגני החברה. הרישום לשירותים (כהגדרת מונח זה להלן) מעידים על הסכמתך המפורשת והמלאה לתנאי התקנון.
ㅤㅤ2.1. האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים ולגברים כאחד.
ㅤㅤ3.1. כותרות הסעיפים הנן לשם הנוחות בלבד ולא תשמשנה לפרשנות התקנון.
ㅤㅤ4.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות ותהא רשאית לעדכן את תנאי תקנון זה בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. הודעה בדבר שינוי כאמור תהא בכתב ותפורסם באתר האינטרנט של החברה, לא יאוחר מתום 24 שעות ממועד העדכון כאמור.
ㅤㅤ5.1. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
2. הגדרות
למונחים הבאים תהיה המשמעות הרשומה בצדם, אלא אם נכתב במפורש אחרת:
ㅤㅤ1.2. "התקנון" – מסמך זה.
ㅤㅤ2.2. "המזגן" – כל דגמי המזגנים המפורטים בסעיף 5 להלן.
ㅤㅤ3.2. הלקוח" ו/או "הלקוחות" – כל אדם פרטי שירכוש את המזגן לשימוש ביתי בלבד.
ㅤㅤ4.2. "השירותים" – מתן אחריות על המזגן לתקופה נוספת, מעבר לשנת האחריות המלאה עפ"י דין, הכל כמפורט בסעיף 3 להלן.
ㅤㅤ5.2. "אחריות מלאה עפ"י דין" – אחריות למזגן בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על תקנותיו, לתקופה של שנה מיום מסירת המזגן לידי הלקוח ו/או ממועד ביצוע ההפעלה למזגן, הכל כמפורט בתעודת האחריות המקורית.
ㅤㅤ6.2. "האחריות הנוספת" – סך תקופת האחריות שהחברה תעניק למזגן, כמפורט בסעיף 5 להלן, בניכוי תקופת האחריות המלאה עפ"י דין.
ㅤㅤ7.2. "משווקים ואתרי סחר מורשים"- רשימת המשווקים ואתרי הסחר המורשים מטעם החברה כמפורט בכתובת הבאה: https://www.tadiran-group.co.il/blog/about1/suppliers/, כפי שתתעדכן מעת לעת.
ㅤㅤ8.2. תעודת האחריות המקורית" – תעודת האחריות המצורפת למזגן.
3. השירותים
לקוח אשר רכש מזגן מהחברה ו/או מהמשווקים ואתרי הסחר המורשים ועומד בהוראות תקנון זה, יהיה זכאי להרחבת האחריות על המזגן, לתקופה נוספת, שתחל עם סיום תקופת האחריות המלאה עפ"י דין, ללא תוספת תשלום ו/או בתשלום מופחת, כמפורט להלן, כך שסך תקופת האחריות על המזגן (כולל תקופת האחריות המלאה עפ"י דין) תהיה כמפורט בסעיף 5 להלן. תנאי האחריות בתקופת האחריות הנוספת, יהיו כמפורט בסעיף 6 להלן.
4. הרישום לשירותים והפעלת האחריות הנוספת
ㅤㅤ1.4. הרישום לשירותים לשם קבלת האחריות הנוספת, יתבצע באמצעות אחת מן הדרכים הבאות:
ㅤㅤㅤ1.1.4. על הלקוח להירשם לשירותים ולעדכן את החברה בפרטיו (כגון שם מלא, כתובת, מספר טלפון ועוד) ) ופרטי המזגן שרכש (כגון מספר סידורי וחשבונית רכישה) בתוך 60 ימים ממועד רכישת המזגן, באמצעות אחת מן האפשרויות הבאות:
ㅤㅤㅤㅤ1.1.1.4. מילוי טופס דיגיטלי באתר האינטרנט של החברה. לחצו כאן למילוי הטופס.
ㅤㅤㅤㅤ2.1.1.4. שליחת גלוית האחריות שבאריזת המזגן (שעל גביה יצוינו כל הפרטים הנדרשים) לחברה, באחד מהאופנים הבאים: א) באמצעות דואר רשום לכבוד תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ לכתובת: רחוב הלהב 7 ת"ד 321 חולון מיקוד 581020; (ב) באמצעות פקס למספר 03-7359421; (ג) באמצעות וואטסאפ למספר 054-1466491 (ד) באמצעות הודעת טקסט (SMS) למספר 052-2328599.
ㅤㅤㅤㅤ3.1.1.4. יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה, בטלפון 1700-700-946.
ㅤㅤㅤㅤ4.1.1.4. לקוח שיבקש להפעיל שירותים החייבים בתשלום, כמפורט בטבלת האחריות שבסעיף 5.1 להלן, יידרש לשלם על השירותים במועד הפעלתם.
ㅤㅤ2.4. לאחר השלמת הרישום לשירותים, תישלח ללקוח הודעה בדואר אלקטרוני או באמצעי דיוור אחר, אשר במסגרתה יצוין מועד תחילת האחריות הנוספת ומועד סיומה.
ㅤㅤ3.4. מובהר כי הרשמה לשירותים שאינם כרוכים בתשלום, מותנית בהסכמתך לקבל דבר פרסומת מהחברה כמפורט בסעיף 7.2 להלן. באפשרותך לבטל את הסכמתך בכל עת באמצעות כל אחת מהדרכים המפורטות בסעיף כאמור. יצוין כי ביטול הסכמתך לקבלת דבר פרסומת מהחברה לאחר הרישום לשירותים, לא יפגע בזכאותך לקבלת השירותים ובלבד שעמדת ביתר ההוראות המפורטות בתקנון זה. פירוט ביחס לשירותים הכרוכים בתשלום והשירותים שאינם כרוכים בתשלום מופיע בטבלת האחריות (שעשויה להתעדכן מעת לעת כמפורט בתקנון זה). ניתן לצפות בטבלת האחריות באמצעות לחיצה על הקישור בסעיף 5.1 להלן.
ㅤㅤ4.4. מובהר כי לקוח שהוא לא אדם פרטי ו/או לקוח אשר רכש את המזגן לשימוש עסקי (למשל, לשם התקנתו בבית עסק) ו/או לקוח אשר רכש מזגן שלא מהמשווקים ואתרי הסחר או מהחברה, לא יהיה זכאי לקבל את השירותים, וזאת גם אם הוא השלים את הרישום וקיבל אסמכתה מהחברה בדבר מתן האחריות הנוספת.
5. טבלת אחריות
ㅤㅤ1.5. לטבלת האחריות לחץ כאן.
ㅤㅤ2.5. החברה שומרת על זכותה לעדכן ולעשות שינויים בטבלת האחריות מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי בטבלת האחריות ייכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר החברה.
ㅤㅤ3.5. למען הסר ספק, תנאי האחריות הנוספת, לרבות משך האחריות הנוספת וסייגיה, יקבעו בהתאם לתנאים שפורסמו באתר החברה במועד רכישת המזגן, ולא לפי מועד הרישום לשירותים. על הלקוח להתעדכן בתנאי האחריות הנוספת, המפורטים בתקנון זה, במועד רכישת המזגן.
6. תנאי האחריות הנוספת
ㅤㅤ1.6. תנאי האחריות בתקופת האחריות הנוספת יהיו בהתאם ובכפוף לתנאי האחריות המפורטים בתעודת האחריות המקורית (אחריות מלאה), אלא אם צוין אחרת במסגרת תקנון זה. שימו לב, הרישום לשירותים ביחס לחלק מדגמי המזגנים כרוך בתשלום, הכל כמפורט בטבלת האחריות שניתן לצפות בה באמצעות לחיצה על הקישור בסעיף 5.1 לעיל.
ㅤㅤ2.6. השירותים יינתנו אך ורק למזגני החברה אשר הותקנו במקום המאפשר גישה נוחה ובטוחה. בנוסף, במידה שלשם מתן השירותים יהיה צורך בציוד נוסף ו/או בביצוע עבודות נוספות שלא נכללות בתכולת השירותים (כגון: מנוף, פירוק עבודות גבס וכיו"ב), אלו יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח ועל חשבונו.
ㅤㅤ3.6. מובהר, כי החברה לא תהיה אחראית לנזקים ו/או הפסדים, ישירים ו/או עקיפים, העלולים להיגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה מהשימוש במזגן ו/או כתוצאה מאי פעולתו ו/או כתוצאה ממתן השירותים על ידי החברה בתקופת האחריות הנוספת ו/או כתוצאה מכשלים הקשורים להתקנה לקויה של המזגן.
7. עיבוד מידע אישי, דבר פרסומת ושליחת הודעות:
ㅤㅤ1.7. מאגרי מידע:
במסגרת רישומך לשירותים, החברה עשויה לאסוף ולעבד מידע אישי על אודותיך, והרינו ליידעך כי לא חלה עליך חובה חוקית למסור מידע כאמור, וכי מסירת המידע תלויה ברצונך ובהסכמתך, כמפורט להלן. מעצם עדכון פרטיך לשם קבלת אחריות נוספת על המזגן, הנך מאשר ומסכים כי המידע על אודותיך (הכולל, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון), בין שנמסר ו/או יימסר על ידך, יוחזק ויישמר, כולו או חלקו, במאגרי המידע של החברה, לרבות באמצעות ספקי השירות של החברה, בארץ ובחו"ל, וכי תדיראן תהא רשאית לעשות שימוש במידע על מנת לקיים את דרישות הדין וכן לצורכי מתן השירותים, מחקר, סטטיסטיקה, יצירת קשר ומשלוח עדכונים שוטפים, מתן מידע כללי, לצורך משלוח מסרים פרסומיים הקשורים למוצרים ולשירותים הקיימים ו/או העתידיים של החברה, כן להעבירו לצדדים שלישיים המספקים שירותים לחברה וזאת רק ככל שנדרש לשם קיום המטרות האמורות. שים לב שאנו רשאים להעביר מידע אישי שנאסף אודותיך לספקי שירות צד שלישי אשר עשויים להיות מצויים במדינות אחרות בעולם, לרבות לסמכויות שיפוט שמחילות חוקי הגנת מידע המספקים הגנה פחותה מזו הקבועה בדין בישראל, והינך מסכים להעברת מידע זה.
ㅤㅤ2.7. דבר פרסומת:
הרינו ליידעך כי נעשה שימוש בפרטי הקשר שתספק לנו במסגרת הרישום לשירותים שאינם כרוכים בתשלום על מנת לשלוח לך הודעות הקשורות בשירותים (כגון אישורי תשלום ועדכונים), הודעות פרסומיות (לרבות דברי פרסומת לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב–1982) ו/או משלוח הודעות שיווקיות ממוקדות, על ידי החברה או על ידי צדדים שלישיים, וזאת, בין היתר, באמצעות דואר, טלפון, דואר אלקטרוני, SMS, מדיה חברתית ו/או הודעות וואטסאפ.
ככל שהנך מעוניין שלא לקבל דברי פרסומת מאיתנו, הנך מתבקש (א) לסמן את תיבת הסימון המתאימה בגלוית האחריות בטרם העברת גלוית האחריות לחברה, או (ב) לשלוח לנו הודעה לכתובת tadirang@tadiran-group.co.il, או (ג) למלא אחר ההוראות להסרה מרשימת הדיוור, אשר מופיעות בהודעות הנשלחות אליך (ככל שנשלחו).
ㅤㅤ3.7. מימוש זכויותיך:
לצורך עיון בפרטיך השמורים במאגר המידע של תדיראן ו/או תיקונם או מחיקתם (ככל שעומדת לך הזכות לעשות כן על פי דין), יש לפנות לחברה באמצעות משלוח דואר אלקטרוני לכתובת tadirang@tadiran-group.co.il.
8. שונות
ㅤㅤ1.8. החברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לכל טעות או תקלה או שיבוש או אירוע שאינו תלוי בחברה בגינם לא מימש הלקוח את זכאותו לקבלת השירותים.
ㅤㅤ2.8. לא ניתן יהיה להחליף ו/או להמיר את השירותים בכל הטבה אחרת ו/או במזומן ו/או בכל אופן אחר ו/או לקבל זיכוי מהחברה.
ㅤㅤ3.8. לקוח אשר לא יעדכן את החברה בפרטיו בתוך 60 יום ממועד רכישת המזגן כמפורט בסעיף 4 לעיל, לא יהיה זכאי לאחריות נוספת על המזגן וכל שירות ותיקון שיינתן לו על ידי החברה ממועד תום תקופת האחריות המלאה עפ"י דין, יחויב בתשלום לפי מחירון החברה התקף באותה עת.
9. דין וסמכות שיפוט
הדין החל על תקנון זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבית המשפט המוסמכים במחוז תל אביב ובמחוז מרכז בלבד.